currentbody-logo

Verzending & Retourneren

Delivery to

We offer a wide range of flexible delivery options to have your products delivered when it suits you.

Retourneren

Wilt u uw artikel retourneren? Geen probleem, start een retour via de onderstaande link. Houd er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor verlies of beschadiging van uw pakket tijdens het transport.

Start retourprocedure

Volg retourprocedure

 

Verzendopties

Wij bieden een reeks flexibele leveringsmogelijkheden naar Nederland om uw producten te laten leveren wanneer het u uitkomt.

Gratis verzending (Maandag - Vrijdag)
Bij all bestellingen over €100

Bestellingen minder dan €100:
Standaard levering - €5,99

Express verzending: €9,99 beschikbaar voor alle bestellingen

 

Let op


Wij verzenden alle EU-bestellingen vanuit ons EU-magazijn.

Express leveringen worden gedaan door DPD. Wanneer DPD wordt gebruikt, ontvangt u een sms of e-mail met het tijdslot van één uur op de leveringsdag om ervoor te zorgen dat u uw pakket op tijd ontvangt. DPD streeft ernaar uw bestelling binnen 2 tot 4 werkdagen te leveren.

Als u meerdere producten bestelt, inclusief producten in voorbestelling, kunnen uw artikelen afzonderlijk worden geleverd. U betaalt dan echter maar één keer bezorgkosten.

 

Kerst verzenddata:

Let op: standaardlevering garandeert levering vóór Kerstmis als u vóór 21 december bestelt.

Retourneren

We begrijpen dat je tijdens de feestdagen wat meer tijd nodig hebt om artikelen naar ons terug te sturen, dus vanaf 1 november kun je alle ongeopende en ongebruikte artikelen naar ons terugsturen voor een terugbetaling tot 31 januari.
We zullen ook alle geld-terug-garanties die binnen deze periode zijn gekocht met 30 dagen verlengen.

De garantievoorwaarden blijven ongewijzigd. Zie voor meer informatie ons volledige retourbeleid

Van gedachten veranderd?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, hebt u 30 dagen de tijd om uw artikel(en) terug te sturen. Houd er rekening mee dat het artikel nieuw en ongebruikt moet zijn, met alle originele accessoires, gratis geschenken, verpakking en fabriekszegels intact om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling. Als u gratis geschenken houdt, brengen wij dit in mindering op uw totale terugbetaling.

Alle artikelen worden geïnspecteerd bij retournering en als een artikel beschadigd, gebruikt, in een ongeschikte staat, of niet zoals vermeld in het retouraanvraagstuk aan ons wordt geretourneerd, kunnen wij u geen restitutie geven en moeten wij het mogelijk naar u terugsturen.

Houd er rekening mee dat we geen bezorg- of verzendkosten kunnen vergoeden.

Alle terugbetalingen zijn naar de oorspronkelijke betalingsmethode. Als een cadeaubon werd gebruikt voor aankoop, dan krijgt u een tegoedbon.

Neem contact op met sales@currentbody.com als u uw bestelling wilt annuleren, hoewel dit niet altijd mogelijk is vanwege de snelle doorlooptijd in ons magazijn.

Originele staat:

Hygiëne en de veiligheid van onze klanten zijn erg belangrijk voor ons, we kunnen het volgende niet terugnemen:

Alle apparaten die zijn geopend, gebruikt, of veiligheidszegel is niet intact, tenzij een geld terug garantie van toepassing is. Zie verdere informatie hier: https://www.currentbody.nl/pages/customer-satisfaction-money-back-guarantee

Verbruiksartikelen zoals opzetborstels, reinigingsmiddelen, gels, pleisters, etc.
Intieme artikelen zoals Elvie, Smile Makers, Lelo, Dame, Tenscare sondes na opening

    Defecten:

    Als u problemen hebt met het gebruik van uw apparaat of denkt dat er een probleem is met de functie, vul dan het retourformulier in om uw aanvraag voor een vervanging in te dienen.

    Als blijkt dat uw artikel een probleem heeft, zullen wij proberen het te vervangen door een gelijkwaardig exemplaar. Bij modellen met een beperkte oplage zullen we ons best doen om het apparaat te vervangen door hetzelfde model als de voorraad strekt, maar anders zullen we het apparaat vervangen door het standaardmodel. In gevallen waarin een artikel tijdens de garantieperiode uit de handel wordt genomen en we het niet kunnen omruilen, kunnen we als alternatief winkeltegoed aanbieden.

    Als uw artikel functioneert volgens de specificaties van de fabrikant, wordt het aan u geretourneerd.

    Wij vervangen geen verbruiksartikelen zoals opzetborstels, gelieve deze niet in uw pakket op te nemen.

    Als uw apparaat binnen de eerste 30 dagen een defect vertoont, geven wij u graag uw geld terug, mocht u geen vervanging willen. Na 30 dagen (en binnen uw garantieperiode) krijgt u van ons een vervangend apparaat.

    In het onwaarschijnlijke geval dat uw vervangende apparaat een defect vertoont en u twee defecte apparaten hebt gehad binnen 1 jaar na uw oorspronkelijke aankoop, kunnen wij u, indien gewenst, een terugbetaling doen. Na 1 jaar kunnen we u alleen een vervangend product of een tegoedbon aanbieden die 6 maanden geldig is.

    Uw garantieperiode wordt niet verlengd met vervangende apparaten, deze is van toepassing vanaf uw oorspronkelijke aankoopdatum
    Restituties:

    Wij streven ernaar uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw pakket te verwerken. Zodra de retourzending is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw terugbetaling of vervanging. Wij adviseren dat het tot 5 werkdagen kan duren voordat de terugbetaling op uw rekening is bijgeschreven, maar bij sommige betaalproviders en betaalwijzen kan het tot 14 dagen duren voordat de terugbetaling op uw rekening is bijgeschreven.

    Tijdens drukke periodes, zoals Kerstmis, kan de verwerkingstijd oplopen tot 10 werkdagen. U kunt er echter zeker van zijn dat wij zo snel mogelijk zullen werken om uw retourzending te verwerken.

    Verantwoordelijkheid: 

    Geretourneerde artikelen zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze ons retourcentrum bereiken, dus zorg ervoor dat ze veilig zijn verpakt en goed zijn beschermd. Bewaar ook uw bewijs van verzending voor het geval u contact met ons moet opnemen over uw retourzending, het traceernummer kan handig zijn.

    Wij zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die per ongeluk aan ons worden geretourneerd. In het geval dat we in staat zijn om het product te lokaliseren, zullen we u vragen om de kosten te betalen om dit terug te sturen naar uzelf.

    Neem contact op met ons klantenserviceteam over pakketten die tijdens het transport beschadigd zijn, inclusief foto's van goede kwaliteit van de schade en van hoe uw pakket is aangekomen. Dit zal ons in staat stellen om het te onderzoeken met de koerier.

    Garantie:

    Wij bieden standaard een garantieperiode van 2 jaar op fabricagefouten. De garantie is geldig vanaf de datum waarop de oorspronkelijke bestelling is geplaatst en wordt niet vernieuwd met vervangende apparaten. De garantie is niet van toepassing op schade die het gevolg is van nalatigheid, verkeerd gebruik of ongeoorloofde wijziging van het product.

    De garantie wordt geregistreerd bij de persoon die de bestelling heeft geplaatst en kan niet aan een derde worden overgedragen. De activering van de garantie dient te geschieden door de oorspronkelijke koper van de goederen.

    Dame biedt 3 jaar garantie via CurrentBody.

    OXYjet biedt 1 jaar garantie, neem contact op met het merk rechtstreeks op 01775 722243 of enquiries@oxyjetuk.co.uk om uw storing te melden binnen het eerste jaar, en rechtstreeks met ons in het tweede jaar.

    Therabody biedt 2 jaar garantie op apparaten en 90 dagen garantie op opzetstukken. Natuurlijke slijtage valt hier niet onder. Als u uw apparaat terugstuurt voor vervanging, moeten wij de volledige verpakking en alle hulpstukken ontvangen.

    Braun biedt een garantie van 2 jaar. Als uw apparaat een defect vertoont, volg dan de instructies op de online reparatieservice van Braun: https://braun-uk.infotip-rts.com/Home.xhtml

    Geld terug garantie:

    Voor meer informatie over ons geld-terug-garantiebeleid kunt u hier kijken: https://www.currentbody.nl/pages/customer-satisfaction-money-back-guarantee

    Intieme spullen:

    Voor sommige merken, zoals Elvie, Sensica en Tenscare, moeten retourzendingen door het merk worden goedgekeurd voordat ze kunnen worden aanvaard. Neem rechtstreeks contact op met de merken en zij zullen u verder kunnen helpen met uw terugbetaling of vervangend apparaat onder de voorwaarden van uw garantie. Als het merk de retourzending niet goedkeurt, kunnen wij deze niet terugnemen.

    Wij kunnen geen retourzendingen accepteren van gebruikte of geopende intieme artikelen zoals Silk'n Tightra, vSculpt, Elvie, Lelo, SmileMaker, Dame en TensCare probes.



    Eerlijk gebruik:

    Als we een ongebruikelijk patroon van retouractiviteiten opmerken dat niet juist lijkt: als we bijvoorbeeld vermoeden dat iemand zijn apparaten gebruikt en ze vervolgens retourneert onder een geld-terug-garantie, vaak binnen 30 dagen bestelt en retourneert, of als de geretourneerde artikelen niet overeenkomen met wat ze hebben besteld, dan moeten we mogelijk de account en alle bijbehorende accounts deactiveren.

    Als u denkt dat we een fout hebben gemaakt met deze beslissing, neem dan contact op met ons Customer Care-team en zij zullen dit graag met u bespreken.

    Als uw account gedeactiveerd is en u een geldige retourzending wilt doen, neemt u contact op met ons Customer Care-team. Zij zullen u voorzien van een retourformulier, maar u bent verantwoordelijk voor de kosten van het terugzenden van de goederen naar ons.